-Sax och Jax-

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Sofie - 2 mars 2011 15:29

iallafall fram tills man tittar ner och ser all snö och is.. :/ 

Soligt och fint ute iaf, nu jag önskar att jag hade balkongmöbler på plats.. :)


Var på föräldrautbildning igår, var ju inget jag inte redan visste direkt.. Jag som är besatt av gravidböcker.. Haha. 

Nästa gång ska vi se på förlossningsfilm, yay, eller inte. 

Sen blev det en sväng fram och tillbaka till Enköping, var i den stan 5 minuter sen tillbaka till Västerås :P Sen blev det Pizza från Sorrento, den pizzerian gör så grymt god mat.. Nog för att jag bara testat 2 pizzerior i denna stan men denna slår fan Picasso i Enköping.. Nom Nom. 


Fick nattgäster igår trevligt värre :) 


Idag åkte mina gäster hemåt igen, då jag fick skjuts hem till morsan så det blev lite kaffe och fika där.. Sen ner på FK för att fixa bostadsbidraget. 

In på hemköp, första gången jag gick in där.. Och lär ju vara sista, fysatan vad dyr affär.. Nästa gång knatar jag till Lidl som ligger ca 1 km bort på andra sidan surahammarsvägen.. 


Dagen I-landsproblem är som "vanligt" att jag missat Sons of Anarchy idag så nu måste jag ju tanka hem det avsnittet.. :P Såg inte gårdagens heller så det ska också tankas så har jag nåt att kolla på ikväll .


Måste ringa tele2 och ändra mina intressepaket som man får här digitalt till tv:en.. Valde Nöja och Film igår, men filmkanalerna suger ju. Showtime,TCM,Silver och Silver HD.. Körs bara massa gammalt skit så jag ska ändra till dokumentär paketet.. Då får jag MIIIIIN kanal.. Animal Planet :D.

Får också tv4 Fakta och Discovery Channel och andra liknande.. 


Just nu tittar jag ju mest på tv11, mkt bra som går där alltså. 


Imorgon ska jag ha mitt första Klara samtal, ska bli intressant och se om det hjälper för min skräck med allt detta.. :S 


Nej nu ska jag försöka fixa lite käk här hemma. 


Puss Hej!

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards