-Sax och Jax-

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Sofie - 15 mars 2011 18:44

Finner inga ord över hur trött jag är. 


Igår var det föräldrautbildning, inge givande alls faktiskt. 

Fick ytterligare en bok att läsa, som om inte jag läst allt redan ;)


Mötte upp Lea vid Sjöhagen som kom förbi. 


Precis innan ser jag ett bekant ansikte. 

Då är det mina drömmars karl, hade nästan glömt bort honom faktiskt. 

Mötte han på en kryssning för några år sen, hade inte en tanke på att han faktiskt bor i V-rås.. Lika snygg som då, tyvärr tappade jag bort han på båten och såg han aldrig dagen efter, tråkigt värre.. Fick iaf en skymt av han igår. 

Tänkte heja, men vågade fan inte.. :P Såg ju att han dessutom kände igen mig när han smålog lite fint.. Mums ;) 


Knatade hemåt, väl hemma gjorde jag det godaste jag ätit.. Fyfan vad gott det var.. 

Stekt ris med lax,lök och selleri.. Lite citron/svartpeppar.. Tadam! Nom nom.

Så här ska handlas hem lax alltså, för det var redigt gott.. Lägga i lite champisar också kanske.. Åååh..  ;) 


Snaskat kakor och bullar som aldrig förr medans Lea varit här för hon hade ju med sig en hel del.. Lite finns ju kvar ^^ Det åker nog till BB ikväll :)


Tvättat har man gjort idag också, med hjälp av Lea.. Hälften hann inte torka för vi glömde bort att tvätten var där nere för att M2 gruppen kom på besök. 

Så imorgon får jag lite grejer fixat här, om 1 år kan jag få nytapetserat och jag ska få en ny spis för den jag har är gammal och håller på och tackar för sig. 


Imorgon ska jag till barnmorskan igen, mäta Sf-mått och kolla mina värden.


Vaknade upp för en stund sen, i badkaret.. Låg visst lite för bra där i. 

Tur att jag fick sms så jag vaknade. 


Funderar på att stänga av mobilen IGEN för nu har samtalen med hemligt nummer börjat igen.. 

Antingen är det någon som inte törs visa vem han/hon är, eller så är det någon av mina stalkers som inte fattar!! Får jag reda på vem och om dessa samtal fan inte slutar så ringer jag polisen. Börjat tröttna rejält.

Varit tyst i 3 veckor ungefär men nu börjas det igen, ge upp för i helvete. 

Jag svarar aldrig på privat nummer, aldrig. 


På torsdag får jag besök av Kronofogden, och nej det är ingen utmätning :P 

Jag som ringde dom frivilligt idag så jag får besök.. Skulle knatat dit imorgon men frågade om det var långt från stan att gå och sa att jag var höggravid med foglossning så hon erbjöd sig att komma hit istället.. 

Otroligt trevlig en jag pratade med i telefon faktiskt ^^ 

Yao Yao och Kanoners fanns i hennes vokabulär, det var lite roligt.. ;) 

Lät lite kul då hon lät upp mot 50 års åldern ca. 


Puss Hej!

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards