-Sax och Jax-

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Sofie - 19 mars 2011 21:35

Har suttit och kollat/lyssnat på Big Brother hela dagen idag. 

Tack till söta Anna :) 


Kommer bli beroende av detta, känner det redan nu.. 

Dock har dom inte gjort så mkt i huset idag. 

Rodney rakade av håret på Nicky och Simon fick en Mohawk frilla av Sara. 

Nu sitter dom och spelar Maffia.. Förstår mig inte alls på att dom tycker att det är så kul alltså.. 

Kommer ihåg att man körde det där när man var yngre men kommer inte riktigt ihåg hur det funkar, och kan inte påstå att jag fattar mera nu även fast jag kollar på när dom spelar det. 

Tänk om det fanns en volymkontroll på Katerina i huset, herregud vilken röst.. Gap och skrik hela tiden.. Tror ju hon klarar sig imorgon och att Nicky åker ut, hon har klarat sig hittills fast hon varit nominerad.. Fattar inte.

Men hon gör väl "bra" tv, därför hon får vara kvar.. 

Nicky sitter bara och ljuger hela tiden, han trasslar ju till lögnerna att han måste ljuga ännu mera för att ta sig ur lögnerna.. Haha. Pinsamt.


-


La mig i badet för några timmar sen, snart får jag nog sluta bada för det blir svårare och svårare för mig att ta mig upp ur badet utan att få redigt ont. 

Magen är ivägen helt enkelt. 


Springer och pissar halva nätterna, är glad om det går 2 timmar emellan men oftast gör det ju inte det.. :/ 


Har inte haft nå ork till något alls idag, gick iaf till Ica en sväng och köpte mat idag.. 

Kokade potatis, fixade gräddfil & gräslök och till det hade jag kall korv.. Jag äter ju inte sill som vanligt folk.. Men kall korv till detta är redigt smarrigt faktiskt. 


I början av min graviditet satt jag och läste om galna/sjuka/roliga cravings..

Nu tillhör ju nog jag en sån alltså.. Haha. 

Denna är så sjuk så det e fan sjukt. 


Sniffa papper?! 

Gärna kollegie block, trycker in blocket under snoken och sniffar på liksom "mellan sidorna".. Ååh vad det luktar gott. 

Eller mina papper jag fick hem om bostadsbidrag, dom sniffades det på länge.. 

Haha, skadat värre.

Blir att lägga in mig på Ulleråker nästa ;) 

Funkar dock inte med alla sorts papper, reklamblad och så går fetbort.. Ska vara vanliga vita A4.. Nom Nom.  Haha. 

Känner hur sugen jag blir på att hämta blocket nu bara för jag skriver om det.. 

Kan man bli mer fucked up? Nog för att jag inte var normal innan men vad fan, finns väl gränser på hur skadad man får bli som gravid. 


Och denna "supermånen" man ska kunna se idag, vart fan e den? Säkert på andra sidan kåken.. Bara för jag inte ska få se.. Snyft. 

Orka gå ut, nej då måste jag ju klä på mig.

Nu är dessutom svarta jackan körd att få igen över magen, så nu är det lite halvdrygt att behöva gå ut när det är kallt iaf. 


Snart sovdags känner jag.. Ansträngande att inte göra ett skit. 

Värdelösaste lördagen någonsin tror jag detta är.

Bara skit på tv också, men jag har ju Big Brother nu ;) 


Puss Hej!


Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards