-Sax och Jax-

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Sofie - 20 mars 2011 19:37

Eller inte.

Har varvat dagen med att sova och städa. 

Sov som skit inatt, som alltid när det är fullmåne.. Nu var det dessutom "supermåne" också så det gjorde väl säkert saken värre. 

Röjde runt o sovrummet där babyhörnan ska bli av, förhoppningsvis köps alla dom sista grejerna till nästa helg som säng och allt därtill. 

Dock kommer jag ju ändå få flytta på allt när det ska tapetseras om där inne inom kort.

Röjt i lite kartonger, hälften av kartongerna är halvfulla, så flytta över och tömma vissa lådor har jag gjort.. Måste få ner skiten i förrådet så jag slipper ha vardagsrummet fullt i kartonger. 


Haft Big Brother igång hela dagen, så jag har lyssnat mest.. 

Gurkan har ny hårfärg, Roddan färgade sitt lite också.

Martin är sminkad, och fan vad snygg han blev helt plötsligt. 


Bölade loss till Last chance highway på Animal Planet, tänk om det fanns en kvinna som Shelly lite överallt i världen, hon är grym. 


Nu sitter jag och inväntar Solsidan, sen blir det BB igen.. 

Bryr mig inte om vem som åker ut idag, gillar ingen av dom.

Nicky är mytoman och ljuger loss konstant och Katerina är bara jobbig där inne, men hon gör bra tv så jag blir inte förvånad om hon blir kvar igen. 

Vore kul om dom slängde in någon gammal deltagare från andra säsonger, hade varit något det. 

Eller om dom tar in Jimmy som satt o Glashuset med Gurkan.. Det vore också jävligt kul.. 


Gjorde min goda lax/ris/selleri/lök mix idag.. Nom Nom. 


Har haft trevliga förvärkar idag igen, aj aj. 

Och lillskiten där inne han röjer runt som aldrig förr, haft en helskadad form på magen idag.. 


Choklad sugen är jag också.. Dock börjar chokladen sina här hemma så tar jag sista biten jag har kommer jag ångra mig tills jag är RIKTIGT sugen.. Vilket dilemma.. Får köpa nytt imorrn :D 


Nej nu blir det öppna balkongen en sväng innan jag dör av värmeslag.


Puss Hej!

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards