-Sax och Jax-

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Sofie - 12 mars 2011 14:20

Tänkte jag skulle länka till alla dessa paket man kan få gratis som gravid då dom är väldigt populära. 


http://babytobe.se/ kan man regga sig och sen hämta ut en box med lite gott och blandat i, finns bara på Apotek som Apoteksgruppen. 

Väldigt bra box, fick tidningar, nappflaska,amningsinlägg, SebaMed prylar m.m

Allt till ett värde av 500 :- 


http://www.babybox.se/ erbjuder en gratis babybox, urvalet kan variera från Butik/stad. 

Hämtar man ut boxen på Babyland eller Barnens Hus får man också med en blöjhink från Angelcare. 

Här måste man dock ha tillgång till skrivare då man reggar sig då man måste skriva ut kvittensen direkt, den kommer inte på mail eller så. 


http://www.libero.se/ kan man också regga sig på, och då får man ett startpaket på BB eller hos Bvc sen. 


http://www.alltforforaldrar.se/gravidpaketet kan man beställa ett paket. 

Man får du check på gratis Body hos Kappahl och en check på Havandeskapsolja och handkräm på HälsoKraft.. Luktar gudomligt goda båda två btw :) 


http://www.goboken.se/Verktyg/Registrering/?id=2543&promotioncode=I01P0900

Goboken har också fina erbjudanden.

Beställde detta och blev jättenöjd, var fina saker man fick med där. 



Så det var alla, och jag har beställt/hämtat dom alla. 

Enjoy :) 

Av Sofie - 12 mars 2011 13:17

Tror jag kände av lite förvärkar igår :/ Och det var då icke skönt, men varade som tur var inte så länge..  Värre ska det ju bli om inte annat. 


Något jag stör mig nå extremt på gällande folk just nu är alla kommentarer :

- Nu är det inte långt kvar.

- Snart kommer bebis. 

- Oj nu går det undan.


Ja men HÅLL KÄFTEN! I min skalle är det LÅNG tid kvar och det ska förbli det också.

Blir inte bättre för att alla säger att det är kort tid kvar. Gaah! 

Att säga så till mig med min förlossningsskräck är som att ge mig en smäll på käften.

Eller som andra som säger, såna här måste du köpa och sånt här har du väl skaffat ?!

Vad fan, jag köper väl det jag VILL, inte bara för att du också har just såna saker. 

Vet exakt vad man SKA ha hemma till bebis ankomst. Herregud, jag är inte född igår.. 


-


Om 2 veckor blir det att köpa allt, spjälsäng och gud vet allt så jag får min lilla babyhörna klar i sovrummet, tur att det finns gott om plats där inne :) 


Vart hittar man såna där söta mobiler man hänger över spjälsängen? 

Tips mottages gärna! :) Kanske finns på Ikea förresten? Hmm. 


Ikväll är det Mello, hejjar på The Moniker även fast jag är helt övertygad om att Saade vinner skiten.. Swingfly får gärna också vinna då han också har chans internationellt. 

Kommer bli mysko att sitta och titta på Mello själv, om inte annat säkert lite halvtråkigt.. 

Blir poppa lite popcorn och dricka mitt kolsyrade vatten :)


Måste köpa mig en Sodastreamer, kommer bli dyrt för mig med att köpa kolsyrat vatten på flaska i längden.. Blev bortskämd hos morsan tror jag då allt. ;) 

Men det är det enda som funkar på halsbränna just nu. Inget annat funkar längre.


Nu ska jag lägga mig ner på soffan, grina lite till nåt program på Animal Planet.. För jag gör ju inget annat än att böla till allt på den kanalen. 

Värst är väl djurpoliserna, räcker med introt på serien så brister det. 

Känslig? Ja en skvätt! 


Puss Hej!




Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards