-Sax och Jax-

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Sofie - 10 mars 2011 21:46

På bussen dit, fick jag stå för det var så mkt folk.. Då frågar en äldre dam mig om jag ville ha hennes plats för hon tyckte det såg så jobbigt ut för mig att stå på bussen när jag är höggravid.. Lite kul, men tanten fick allt behålla sin plats på bussen.. Tar ändå bara 5 min från mig med bussen till Oxbacken så. 


Idag fick vi se förlossningsfilm.. var nog det mest värdelösa jag sett. 

Allt var så tillgjort och alla tjejerna hade lustgas BARA som smärtlindring. 

Gillade inte alls filmen. 


Sen blev det "studiebesök" hos familjerätten, så jag åkte ner dit med en av dom andra tjejerna i gruppen, har dock ingen aning om vad hon heter *L* 

Men där lärde man sig inget nytt ändå , fick iaf en kopp varm choklad så det var väl fördelen med det mötet :) 


Tar bussen hem igen, kliver av vid Sjöhagen för jag var så nyfiken på Ica butiken som ligger där.. Billigt och Bra faktiskt så där kommer jag nog handla fler gånger. 

Dock kändes den extra promenaden rejält när jag kom hem, ändå tog det bara 10 min att gå hem därifrån. 


Möter två snubbar, ena hejar (aldrig sett karln förr) sen hör jag hur han säger till polaren att fan henne känner jag ju igen, hon var ju med i FÄRJAN ! 

Wtf, inte ens i V-rås kan jag vara anonym.


Kommer hem och bestämmer mig för att få upp min stora fjäder på sovrumsväggen.. Ska trycka in en nål i tapeten och "pluppen" på nålen lossnar och in i fingret åker nålen och ut på andra sidan, precis bredvid nageln.

AJ SOM FAN ! Det var icke skönt kan jag berätta.

Har fortfarande ont så det är lite halvsvårt att skriva på datorn, men skam den som ger sig.. 


Har en mysko känsla i magen, har en stenhård mage runt naveln vilket jag inte haft innan.. Så nu har jag ännu svårare att böja mig ner. Eller ens sitta framför datorn så det e tur att jag har laptop, då kan jag ligga och lata mig framför datorn. 


Avverkade 3 avsnitt av Sons of Anarchy idag, så nu har jag sett alla 3 säsongerna :) Bara vänta in säsong 4 nu då.. Måste nog köpa detta på DvD tror jag.. Men ska väl införskaffa mig en dvd-spelare också kanske ^^ 


Nu blir det snart Big Brother, sen blir det sussa kudde.


Puss Hej !

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards