-Sax och Jax-

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Sofie - 8 mars 2011 16:25

Att det blir en pojke!

Tur att jag faktiskt bara köpt neutrala kläder och så.


Ett enda plagg, en body som kanske är lite mer åt tjejhållet men det får jag stå ut med :P 

Fast ändå har jag haft i skallen att det kommer bli en pojke, har kommit på mig själv när jag sagt HAN flera gånger när jag pratat om bebis med folk. 

Och skulle man gå efter dom 10 myterna så lutade det åt pojkhållet också på fler punkter än flicka.

Kul när jag skrev ut på FB om att det blir en pojke, hann ju knappt skriva ut det förän det ramlade in gratulationer.. Jätteroligt :) 


Första morsan sa, vad bra, det behövs lite killar i släkten.. Och ja det stämmer ju.. Enda på Saxin sidan som är karl är min Morbror Kenneth så. 


Begav mig ner på stan idag, hämtade ut Weleda-Paketet gratis på Hälsokraft, och sen också en gratis Body på Kappahl. 

Kul när man kan få så mkt gratis grejer bara för man är gravid. 

Har ju också hämtat ut paketet på Barnens Hus+ Blöjhink.

Skulle ju ta bussen till Maxi också men slutade med att jag fick för ont för att orka dit också så jag fick handla på Hemköp nere på stan.. Inge billig affär det inte.. Tacka vet jag Willy´s. 


Nu är det bara baby to be paketet som ska hämtas ut på apoteket, vet inte vad den skulle innehålla men gratis är bra.. Inte mig emot.. :P Så det fixar jag på torsdag efter föräldrautbildningen..

Fick boka om min nästa träff med BM för det var ju samtidigt som utbildningen. 

Så det blir nästa vecka istället. 

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards