-Sax och Jax-

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Sofie - 6 mars 2011 18:41

Långt ifrån klart dock..

I brist på hammare har jag inte fått upp några tavlor än :P

Slänger upp lite foton här, eftersom många som läser min blogg inte har mig som vän på FB så..

   Vardagsrummet då :) 


   Mitt kök :)


  

Hallen.


    

Också del av hallen.


   Sovrummet ( Jag vet att det inte matchar ;) )


Sådär, nu ser ni iaf lite hur jag bor nu. 

Konstiga är att lägenheten känns inte alls som min, inga av mina gamla möbler är ju med.. Lika glad är jag för det.. Men ändå.. Nu behöver man inte skämmas över sina möbler längre iallafall.


Och SÅ HÄR tjock är jag nu, eller var i förra veckan iaf.

Nu har jag säkert växt någon cm till ;) 

   Tuttarna är ivägen, så för att jag själv ska se magen måste jag "flytta" lite på boobsen ;) Haha. 

Av Sofie - 6 mars 2011 13:13

Har verkligen tappat orken för allt just nu. 

Gå och handla, tar 10 min att gå till Lidl, sen har jag ont i ett dygn efter det. 

Bara att kliva ur sängen är ett helvete, eller soffan.. Tur att mina soffor är lite högre iaf, lite enklare att ta sig ur.. Iaf om man satt upp.. Värre om jag lagt mig till rätta då krävs det lite extra för att ta sig upp. 

Konstigt nog kommer jag upp ur badkaret själv, hittills iallafall. 

Dock är det inte skönt, inte att bada heller knappt.. Det lindrar ju foglossningen ganska bra för mig, däremot så fryser jag ju om tuttarna och magen som är ovanför ytan liksom.. Haha. 

  

Och nej, inga tuttar med på bilden.. Sorry boys ;) 


Blir ju helt låst när jag inte kan göra något utan att få ont. 

Hela nätterna springer jag på toa, finns inget stopp alltså.. Hur mkt kan man pissa på en natt? En jävla massa tydligen.. :S 


Nu vill jag ICKE vara gravid längre, det var kul i början.. Men nu, NEJ. 



Igår fick jag tråkiga nyheter som fan fick mig att bryta ihop här hemma.

Min bääbis, Skizo Fritzo är död :/ 

Han hade tydligen inte ätit på flera dagar, sen rymt och kommit tillbaka jättemager.. Fan.. Han som verkade trivas så bra ute på landet och i stallet och allt.. Så jävla tråkigt. Världens mysigaste katt är borta. 

Det må ha varit inavalen på han, men också därför han var så speciell.

Han var mitt lilla retard fuck. 

  

Vila i Frid mitt lilla hjärta. 

  



Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards