-Sax och Jax-

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Sofie - 29 mars 2011 12:41

Nog för att jag faktiskt fick sova inatt men jag är helt slut ändå  :/ 

Så idag kommer dagen bestå av att sova faktiskt. 

Förutom om en kvart, då ska jag tvätta.. Alla bebiskläder åker in i tvätten.. Har ju en hel del nu så.. 


Fick hem alla baby grejer igår iaf från Ikea som jag skulle ha.

Spjälsängen fick jag ihop helt själv igår kväll, stolt.. :) 

Var ju inte så svårt faktiskt, och alla skruvar fanns med till och med.. Och allt passade, vilket är ovanligt för Ikea :P 


P-O och Matilda kom förbi också med tv:en igår, som inte riktigt vill vara med.. Men jag hoppas att det kan vara för den stått länge bara.. Ger den en chans iaf ^^ 

För den får precis plats i hyllan, så här stor tv har jag ju aldrig haft och det är ju lite skillnad mot den gamla :) SÅ funka nu som du SKA ! :P 


Morsan har virkar mini-converse till bebis.. Så jävla söta! 

Söta va ? :) 


Det finns beskrivningar för såna här om man googlar lite för Er som kan virka själva.. :) 


Nu ska jag tvätta, sen SOOOOOVA !

Nåde den som väcker mig senare.. Morr.


Puss Hej!


Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards