-Sax och Jax-

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Sofie - 13 mars 2011 10:32

Eller så jäkla god morgon är det inte.

Sovit som skit inatt.

Vaknar av att jag är pissnödig varannan timme på nätterna så jag hinner ju knappt sova emellan. 

Och då så fort jag varit uppe, då vaknar han där inne och lever rövare.

Bebis SKA sova 90 % av tiden står det, bullshit.. Tror det är tvärtom, 10 % kanske han sover.. Känns som om magen är ut och in ibland när han är igång.. 

Har skymtat en fot på magen, lite ballt. 


Fick kvällsbesök igår av Kim och Patrik och lilla Rasmus. 

Och dom hade en present med sig, en Soda Streamer ! :D Tack! 

Så nu behöver jag ju inte sitta och gnälla om att jag inte har en längre :P 

Kollade Mello tillsammans, blev redigt besviken över att The Moniker inte vann, men klart.. Saade har ju alla fjortisar på sin sida tyvärr. 

Får väl hoppas att han kvalar sig in i Semi-Finalen sen. 

Själv har jag Irlands bidrag till Eurovision i huvudet hela tiden, den sätter sig. 


14:e Maj är Eurovision, jag är beräknad att föda 11:e.. 

Krockar det kan jag ju säga att jag ska tvinga till mig en tv på förlossningen om det så skulle vara mitt i krystvärkarna!! ;) 


Nu ska klimakteriekossan öppna balkongen här och få in lite kyla innan jag avlider.


Puss Hej!

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards