-Sax och Jax-

Direktlänk till inlägg 17 mars 2011

- 55 dagar kvar..

Av Sofie - 17 mars 2011 18:42

Till BF. 

Usch, paniken kryper inpå en.. Men samtidigt börjar jag känna mig redo för den smärtan som komma skall. 


Idag har jag knatat till Lidl, mött upp morsan, fikat lite snabbt hos mig.

Sen fick jag ett ryck och tänkte att Nej fan nu måste jag gå och klippa mig. 

Knatar runt huset till frisören, självklart tar hon inte kort.. 

Får knata till Ica Sjöhagen för att ta ut pengar och sen var det min tur.

Visar foto på hur jag vill ha frisyren och hon gjorde det snyggare till och med.

Redigt nöjd, inte varit till frisören på flera år. 

Kalaset kostade mig 120 kr :P 

Då fick jag håret tvättat, klippt och stylat efteråt. 

Lätt att jag klipper mig hos henne igen :) 


Sen var det bara att knata hemåt.. 

I brist på fantasi över vad jag skulle äta så fick det bli onlinepizza.

Och så var man tvungen att beställa mat för minst 120 kr, så jag beställde två pizzor, så ena ska frysas in :)


Igår var jag på besök hos BM, alla värden ligger fortfarande på topp.

Fick veta resultatet på min glukosbelastning, det hade inte ökat ett skit av sockervattnet man fick dricka så det var kanon. 

Blodtryck och allt ligger också bra. 

Bebis BPM låg på 147 nu. 

Missade att kolla vad SF måttet låg på, men jag ligger ju ÖVER kurvan nu för att det är en stor bebis jag bär på.. Eller 18 % större än vad han ska vara. 

Hellre stor än för liten. 


Nu är han igång där inne i magen.

Sägs ju att dygnsrytmen bebis har nu, brukar kunna hålla sig när dom är födda också.. Det hoppas jag verkligen inte.

Han är oftast igång runt denna tiden och sover på dagarna.


Nu sitter jag här och väntar på besök, trött som aldrig förr och slumrade till på soffan för en stund sen.. 

Känner mig som en levande Zombie just nu .


Ja just ja, så här ser mitt nya jag ut :) 

  


Puss Hej!

 
 
Ingen bild

Pandan

17 mars 2011 18:56

say it again.. Läläläläckert ^^)
Ring lr sms om det är nåt gumz !

Sofie

17 mars 2011 19:14

Taaack :)

 
Emmy

Emmy

17 mars 2011 19:11


Fan va snygg du blev! Och 120 spänn, det är ju typ gratis ju.

http://artanimagen.blogg.se

Sofie

17 mars 2011 19:15

Tackar :) Ja det är nästan gratis, sist jag klippte mig gick det på 390 kr.. Lite skillnad där alltså..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 14 mars 2014 17:38

Finner inga ord för hur mycket otur jag jag har haft här i livet när det gäller det mesta.. Många vet det mesta men ingen vet allt som jag går och bär på. Egentligen tror jag att jag skulle behöva gå till en psykolog men vet att börjar jag väl g...

Av Sofie - 3 mars 2014 11:02

Helt sanslöst hur trött jag kan vara. Skulle kunna sova 24 timmar om dygnet utan problem. I förrgår hände något läskigt. Hade nattat Jaxon och skulle väl resa mig ur sängen.. Vaknar helt plötsligt upp på golvet, vet inte hur länge jag legat ...

Av Sofie - 26 oktober 2013 08:54

Nu är vi Enköping hos Camilla :) Jax röjer på som aldrig förr ;) Förstår inte hur ungen orkar.. Man blir trött på att bara se på ;) Nu får han lekbesök av Julia också :) Tjohej! ...

Av Sofie - 21 oktober 2013 12:54

Här får ni tips om en sida med Lyxiga sexleksaker.  Varför satsa på billigt skit?    Man får ju vad man betalar för.    www.lyxigasexleksaker.se   Det är enkelt att beställa, man får ett diskret paket så ingen kan lista ut vad som kan ...

Av Sofie - 20 oktober 2013 20:58

Det är tur att man festar så pass sällan som man gör, men my god..    Somnade väl runt 5 inatt, tur att man hade snälla människor som tog hand om en i dimman då jag inte alls mådde bra där ett tag, men det var självförvållat. Snurrigt var det i...

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards