-Sax och Jax-

Direktlänk till inlägg 23 mars 2011

- Detta med att blogga..

Av Sofie - 23 mars 2011 11:36

Ja alltså.. Varför bloggar just DU? 


Jag gör ju det för min egen skull, skiter ju rätt hårt i hur många läsare jag har även om det är kul att se att så pass många faktiskt läser min blogg. 

Samma med kommentarer, jag bloggar inte för att få så många kommentarer som helst, jag bloggar ju för att jag behöver skriva av mig. 


Många av Er är såna jag inte gillar, som inte gillar mig, och som dessutom bara vill ha samtalsämnen till era fikamöten i Enköping. 

Däremot är jag extremt dålig på att läsa andras bloggar. 

Kanske är en 3-4 bloggar jag läser, men då får jag läsa för veckor i sträck om jag väl går in på dessa bloggar, bara för jag glömmer bort folks bloggar. 

OM man kanske inte länkar på FB, och jag ser det där.. 


Förr skrev man ju Dagbok, men det verkar ju vara ett minne blott. 

Först i bokform, sen dagboken via Lunarstorm.. Sen kom allt detta med blogg. 

Trodde aldrig att jag själv skulle börja blogga då jag tyckte hela grejen var allmänt töntig förut.. Varför ska JAG skriva om mitt liv så ANDRA ser det? 

Men så blev man en bloggare.

Hade först blogg på blogg.se men sen bytte jag hit, denna bloggsidan är jag jättenöjd med, kanon verkligen.

Andra måste ha gillat denna sidan också för efter jag började blogga här skaffade ju skitmånga denna bloggsidan.. Lite kul :)


Nu ska jag blogga lite också, och inte bara blogga om bloggande ;) 


Igår var det tvättdags igen, morsan kom förbi en liten sväng på morgonen, sen kom Camilla, blev donken-lunch och sen vidare till Ö&B för att köpa skurhink och mopp.. Äntligen kan jag skura golven ;D 

Sen blev det fika hos Morsan en sväng också.

Lax till middag igår igen, för tredje dagen i rad.. Nu är det äntligen slut för lax 3 dagar i rad var lite väl att ta i alltså. 


Igår kväll följde jag Oasen i BB huset rätt hårt.. Herregud. 

Rena horhuset där inne, och dessa brudar ska tävla om att få komma in i riktiga huset? OMG! Undrar vilka av killarna som får komma in där idag, och undrar om tjejerna ska hålla på med dom också.. 

Roddan skulle vara något, kommer in där med sin jättedase, stackars tjejer blir väl rädda.. :P 

Eller varför inte Gurkan? Haha. Han skulle ju dock inte göra något med någon av tjejerna.. Men ändå. Hade varit kul att se om dom skulle försöka bara för att få sig en röst in i huset.. :S Usch! 


Jaha, händer idag då? Ska städa, och SKURA mina golv.. Försöka få upp lite grejer på väggarna.. Ja jag har fortfarande inte fått upp tavlorna.. :P 


Så.. Nej.. Pimpla lite vatten och sen köra. 


Puss Hej !

 
 
Nadja

Nadja

23 mars 2011 11:56

Ja du jag bloggar för att skriva av mig, och dokumentera mina make-over projekt. Det är roligt att gå tillbaka och titta sen. Men ibland mår man dåligt och då är det skönt att skriva av sig. Kram

http://nadjaseise.blogg.se

Sofie

28 mars 2011 11:27

Ja det är samma här, det är uppfriskande att skriva av sig lite när man känner ett behov till det.
Kram

 
Emmy

Emmy

23 mars 2011 13:47


Jag bloggar som en dagbok om vad som händer i utvecklingen hos ungarna. för att komma ihåg och kunna gå tillbaka o läsa.

Ett tips om du vill hålla koll på dina favvo bloggar är Bloglovin!

http://artanimagen.blogg.se

Sofie

28 mars 2011 11:27

Precis, det är ju skitkul att gå tillbaka och läsa alla inlägg..
Lite synd med att lunar försvann, där hade nog jag iaf en hel del roliga inlägg :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 14 mars 2014 17:38

Finner inga ord för hur mycket otur jag jag har haft här i livet när det gäller det mesta.. Många vet det mesta men ingen vet allt som jag går och bär på. Egentligen tror jag att jag skulle behöva gå till en psykolog men vet att börjar jag väl g...

Av Sofie - 3 mars 2014 11:02

Helt sanslöst hur trött jag kan vara. Skulle kunna sova 24 timmar om dygnet utan problem. I förrgår hände något läskigt. Hade nattat Jaxon och skulle väl resa mig ur sängen.. Vaknar helt plötsligt upp på golvet, vet inte hur länge jag legat ...

Av Sofie - 26 oktober 2013 08:54

Nu är vi Enköping hos Camilla :) Jax röjer på som aldrig förr ;) Förstår inte hur ungen orkar.. Man blir trött på att bara se på ;) Nu får han lekbesök av Julia också :) Tjohej! ...

Av Sofie - 21 oktober 2013 12:54

Här får ni tips om en sida med Lyxiga sexleksaker.  Varför satsa på billigt skit?    Man får ju vad man betalar för.    www.lyxigasexleksaker.se   Det är enkelt att beställa, man får ett diskret paket så ingen kan lista ut vad som kan ...

Av Sofie - 20 oktober 2013 20:58

Det är tur att man festar så pass sällan som man gör, men my god..    Somnade väl runt 5 inatt, tur att man hade snälla människor som tog hand om en i dimman då jag inte alls mådde bra där ett tag, men det var självförvållat. Snurrigt var det i...

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards