-Sax och Jax-

Direktlänk till inlägg 28 mars 2011

- Rört på mig alldeles för mycket..

Av Sofie - 28 mars 2011 11:12

Iaf senaste två dagarna. 

Först i Lördags, en sväng på stan och sen några timmar i Erikslund med två vänner. 

Kunde inte sova natten till Söndag, sov 1 timme högst.. Bara låg och vred och vände på mig för jag hade så ont.. 


Igår var det loppis, åkte till Rocklunda med Kim och Rasmus. 

Herregu vad med prylar. 

Kom iaf hem med 10 bebisplagg.. För en hundring. 

Börjat se ett mönster bland bebiskläderna, en jävla massa bamse.. och nu har det blivit lite Nalle Puh och Tiger också :) 

Knatade omkring på loppisen i nästan 4 timmar, det kändes igår när jag kom hem. 

Rasmus låg och roade sig på en filt på golvet, och vips så vände han på sig första gången.. Lite kul att det hände hos mig, efter det gjorde han det flera gånger och han fortsatte säkert hemma också kan jag tänka mig. 


Orkade iaf vara uppe och se B.B. 

Sen blev det nattinatti för mig kan jag säga, och jag kunde sova rätt OK inatt iaf. 


Idag ska jag också iväg och grejja, först ett viktigt möte..

Sen blir det Ikea för att köpa spjälsäng och allt.. Det är det enda som fattas nu. Och lite småprylar, sen ska det bara inredas i sovrummet.. Kan inte göra så mkt ännu förän jag fått det tapetserat. 

Så Camilla kommer hit och hjälper mig handla som tur är, släpa allt på bussen är nog ingen hit ;) 


Och ikväll kommer P-O med min nya tv också.. Yay. 

Jag som sagt att jag aldrig ska köpa en platt-tv.. Jag gillar dom inte alls, tycker dom är skitfula.. Men nu blir det en sån ändå.. Och dessutom större än den jag har nu.. Så den gamla åker in i sovrummet sen, måste bara köpa mig ett bord och ställa den på.. 


Haha och sen dessa jävla tavlor, jag säger/skriver att jag ska sätta upp dom.. Inte fan har jag gjort det än heller. 


Imorgon har jag inte ens planer på att gå ut alltså.. Ska tvätta, har jag för mig iaf.. Sen efter det ska jag ligga halvdö och bara chilla för nu har jag grejjat alldeles för mkt i flera dagar i rad.. Och min kropp gillar det inte. 

Inte bebis heller, eftersom han är vaken där inne mer och mer tycker jag.. Eller så är det för att det känns så pass väl nu när det är trångt där inne för han. 


Puss Hej!

 
 
Pandan

Pandan

28 mars 2011 11:38

Tänkte tavlorna... min mor har mumlat att kika uppåt runt den 12.. har bett henne att ta med slagborren... ska man kika över på en kopp kaffe o sätta upp tavlor ? tror de inte ska va nå problem för mamma. kan höra med henne senare idag om du nu orkar vänta så långt o få hjälp :P
Hoppas värken försvinner lr trappas ner..
kram

http://19pandan83.blogspot.com

Sofie

29 mars 2011 12:41

Behövs ingen borr för dom men tack ändå ^^

 
Pandan

Pandan

30 mars 2011 11:49

ok ok.. men komma på kaffe o hjälpa endå.. så får du upp skiten.. 2 slavar ;o) *hihi*
själv har jag nada idé var jag ska placera mina tavlor enda jag vet var grejer ska upp är mina värmeljushållare, dem jag berättat om.. i badrummet aså..
funderar att bara ta 2 st där ist för 4. o härma dig med att ha 2 i hallen.. lr rent av ta alla 4 i hallen.. se vilka i-landsprobs man har.. lust o komma med förslag ? kram

http://19pandan83.blogspot.com

Sofie

30 mars 2011 12:51

Hehe tavlorna åker upp idag, morsan kom över med en fungerande hammare idag :)

Ta två i hallen, låter bättre iaf ^^

 
Pandan

Pandan

30 mars 2011 13:19

nize med morsor va ;o) ??

ok ah få se.. ska ha tavlorna på kidsen i hallen oxå inkl egen designad kollage oxå.. måste få den klar innan de borras.. Helst :P

http://19pandan83.blogspot.com

Sofie

1 april 2011 23:34

hehe jaa.. :) Har ju dock ändå inte fått upp tavlorna.. ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 14 mars 2014 17:38

Finner inga ord för hur mycket otur jag jag har haft här i livet när det gäller det mesta.. Många vet det mesta men ingen vet allt som jag går och bär på. Egentligen tror jag att jag skulle behöva gå till en psykolog men vet att börjar jag väl g...

Av Sofie - 3 mars 2014 11:02

Helt sanslöst hur trött jag kan vara. Skulle kunna sova 24 timmar om dygnet utan problem. I förrgår hände något läskigt. Hade nattat Jaxon och skulle väl resa mig ur sängen.. Vaknar helt plötsligt upp på golvet, vet inte hur länge jag legat ...

Av Sofie - 26 oktober 2013 08:54

Nu är vi Enköping hos Camilla :) Jax röjer på som aldrig förr ;) Förstår inte hur ungen orkar.. Man blir trött på att bara se på ;) Nu får han lekbesök av Julia också :) Tjohej! ...

Av Sofie - 21 oktober 2013 12:54

Här får ni tips om en sida med Lyxiga sexleksaker.  Varför satsa på billigt skit?    Man får ju vad man betalar för.    www.lyxigasexleksaker.se   Det är enkelt att beställa, man får ett diskret paket så ingen kan lista ut vad som kan ...

Av Sofie - 20 oktober 2013 20:58

Det är tur att man festar så pass sällan som man gör, men my god..    Somnade väl runt 5 inatt, tur att man hade snälla människor som tog hand om en i dimman då jag inte alls mådde bra där ett tag, men det var självförvållat. Snurrigt var det i...

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards